כמה קל לדפוק את העסקלפני מספר ימים נכנסתי לסופר פארם כדי לקנות משהו ליובלי.
עכשיו כמו שאתם מבינים, אני עוד טרי בנושא, כך שאני עדיין מאותגר בכל מה שקשור לרכישות (אל תספרו לאמא של יובלי 😋)אז פניתי לאחת העובדות וביקשתי כיוון למדף הנכון.
העובדת לא זזה מהמקום ואמרה: "אני לא יכולה לעזור לך אבל נראה לי שאתה צריך את בית המרקחת".
התשובה הפתיעה אותי אבל פניתי לבית מרקחת.
כמובן שהיה תור ורק דלפק אחד היה פעיל.
אז אין ברירה – חיכיתי.
כשהגיע תורי "רק לשאול שאלה", הרוקחת אמרה שזה לא באחריות בית המרקחת ושאפנה לאחת העובדות שבין המדפים.
הבנתי שכאן אני לא הולך לקבל תשובות ויצאתי לעבר חנות אחרת בקניון.
אתם קולטים?הגעתי במטרה לקנות משהו, פיניתי זמן (שאין לי), המוצר נמצא על אחד המדפים – ואני יוצא מהחנות בלי המוצר שאני צריך.
בעיני זה פשוט מטורף!כמה סופר פארם משקיעה כדי להביא לקוחות כמוני?
פרסום, שיווק, עובדים, שפע מוצרים.
.
.
ואז עובדת אחת שאומרת שהיא לא יכולה לעזור.
וזהו, כל המאמצים וההשקעה לא שווים.
עכשיו כל בעל עסק שואל את עצמו – איך זה קשור אלי?
אז זה מאד קשור.
כי גם אתם משקיעים הרבה מאד זמן, אנרגיה וכסף על שיווק השירותים שלכם.
ואז?
קורה שאתם קצת חסרי סבלנות ללקוח פוטנציאלי שמתקשר?
קורה שאתם מעגלים פינות בשירות שלכם?
קורה שאתם לא עושים כל מה שאפשר כדי לתת מענה מלא ללקוח?
קורה שבעל מקצוע שהעסקתם נותן שירות רע ללקוח שלכם?ובום!
דפקתם לעצמכם עוד עסקה.
בום!
עשיתם לעסק שלכם ולעצמכם שם רעלא חבל?
אתם משקיעים כל כך הרבה.
.
.
אז תהיו סמוראים בשירות.
תהיו סמוראים בתקשורת עם לקוחות.
תעבדו עם בעלי מקצוע תותחים.
אל תורידו רגל מהגז.