סטוריטלינג עסקי, מיתוג ופרטנציות
1. מיתוג: סיפור מותג, לוגו, שפה ויזואלית 2. מצגת משקיעים / מצגת עסקית 3.בניית הרצאה כמשפך שיווקי
אם פרזנטציה היא "שיחה" – אנחנו רוצים לדבר אל המשקיעים / הלקוחות הפוטנציאליים באופן שהם ירצו להקשיב לנו..
אם פרזנטציה היא אפקטיבית – הם גם יתנו בנו אמון.
שמי אילנית שביט, יוצרת מולטי-דיסציפלינארית. למעלה מ-20 שנה אני עוזרת לחברות לשפר את הביצועים בחדר הישיבות, בחדר ההרצאות בכנסים ועכשיו גם באונליין.
בעולם רווי רעשים והסחות דעת – צריך לדעת לצוד את תשומת לב הלקוחות והמשקיעים, עם מסר מדויק, זכיר ולא פחות חשוב מוכר!
ואיך מיתוג קשור לכל זה?
הכל מספר את הסיפור שלנו ואם לא נטפל בנראות מדויקת – עדיין נספר סיפור אבל לא את זה שיביא לנו את הלקוחות הנכונים.
נהוג לאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים – ואני אומרת:
סיפור עסקי מדויק – שווה אנשים שירצו לעשות אתכם עסקים!