איך מגיבים לתוכן שלכם?מבואסים מתגובות לא טובות על התכנים שלכם? אני הולך להוכיח לכם שאתם במקום מצוין.
ג'ינגל קצר ומשחיזים.
מה התגובה הכי גרועה שעסק יכול לקבל? "תוכיח"? "שמענו כבר הבטחות"? התנצחות עם התוכן שלו? לא.
התגובה הכי גרועה שעסק יכול לקבל היא אדישות.
אין דבר גרוע יותר לעסק מקהל אדיש.
למה? כי לקוחות קונים מתוך רגש.
ואדישות היא למעשה חוסר רגש.
ואם אתם לא יוצרים בקהל שלכם רגש, הסיכוי שירכשו מכם נמוך מאד.
איזה תוכן גורר אדישות? אם אתם אומרים את מה שכולם אומרים וחוזרים על המסרים של המתחרים שלכם, כי אתם פוחדים לצאת מהמיינסטרים.
אתם יוצרים אדישות.
זה לא מעניין.
אתם לא מביאים משהו ייחודי שלכם.
הקהל שלכם מבין שאתם עוד עסק רגיל כמו מאות ואולי אלפים כמוכם, שיש בחוץ, והופכים אדישים אליכם.
אם אתם לא מציעים ערך.
הקהל שלכם מבין שאתם רק משווקים ומהר מאד הופך אדיש למסרים שלכם.
אם האנרגיה שלכם נמוכה, אנשים מאבדים עניין, לא עוקבים והופכים אדישים.
כי אנרגיה זה אחד הדברים שלקוחות קונים מכם.
ואף אחד לא רוצה לרכוש מבעל עסק עם אנרגיה נמוכה.
כן אני יודע.
זה לא נעים לקבל תגובות לא נעימות.
גם לי לא.
הנה כמה תגובות שאני קיבלתי:"תגיד סמוראי, אתה עושה חרקירי אם אני לא מצליח?" – תגובה על קמפיין שלי שמדבר על אחוזי ההצלחה המטורפים שלי ושל מועדון הסמוראים"שחרר אותי מהסמוראי שלך, באמאשלך….
" – תגובה למייל התרסה שלי – טקטיקה שיווקית שאני מאד אוהב"עוד אחד שחושב שהוא יודע משהו….
" – תגובה על קמפיין שלי לכנס מכירות מושחז.
"בשביל מה צריך שני מפגשי מנהיגות במסלול עסקי?" – שאלה שהתריסו מולי כשהצעתי קורס הסמכה ליועצים עסקיים.
קורס שגרף 100 אחוזי הצלחה.
ושני המפגשים בנושא מנהיגות היו החזקים ביותר ויצרו את השינוי המשמעותי ביותר אצל משתתפי קורס ההסמכה.
אלו רק חלק מהמסרים שקיבלתי.
כיף? לא כל כך.
אבל אז מגיעות החדשות החשובות.
הקמפיינים האלו, אותם קמפיינים שלא השאירו את הקהל אדיש וגרפו כמה תגובות לא נעימות, הם הקמפיינים שהביאו לי את הלידים הכי טובים.
שיחות המכירה עם הלידים מהקמפיינים האלו היו הכי קלות וקצרות.
למה? כי הם באו מבושלים הרבה יותר.
הם כבר הכירו אותי לעומק.
כבר יצרתי אצלם רגש.
נכון, קיבלתי גם תגובות לא הכי נעימות.
אבל תחשבו על זה ככה: זה אומר שהקמפיינים האלו, בנוסף ללידים טובים וחמים, הם גם עזרו לי לסנן אנשים שפחות נכון להם לעבוד איתי.
ובכך חסכו לי שיחות מכירה מייגעות והרבה זמן וכאב ראש.
המסר שלי אליכם – תביאו את עצמכם הכי חזק שאפשר.
תהיו אותנטיים.
אל תחששו.
את ה-'לא' כבר יש לכם.
אז תתריסו, תעזו, תקראו תיגר על מה שלא מדויק לכם.
יש הרבה עסקים שנותנים שירות דומה לשירות שאתם מציעים.
אבל רק אתם מציעים אותו בדרך שלכם.
תיצמדו לערכים שלכם, ללב שלכם, לדרך שלכם, ואף אחד לא יוכל להשאר אדיש כלפיכם.
גם לא הלקוחות שלכם.
סרטונים מושחזים שבעלי עסקים אהבו:איך מספיקים יותר? 8 צעדים להגדלת השווי העסקי 7 דפוסים שמונעים הצלחה איך תוכן אורגני עוזר לעסק שלך? רוצים להשחיז את העסק ולבנות סיסטמה שיווקית יעילה?מועדון הסמוראים זה המקום להיות בו.
תשלחו לי הודעה ואדאג שנשוחח בקרוב מאד.
עסק לא בונים לבד.
שלכם,עופר