התכווננות למכירות

-

התכווננות למכירותיש בעלי עסקים שזקוקים להכנה מראש, מסגרת ברורה או אירועים ספציפיים כדי לשווק.

ובכל מצב אחר, הם לא תופסים את הסיטואציה כמצב מכירה או שיווק.

בעלי עסקים כאלו שמים את עצמם תחת תקרת זכוכית נמוכה.

כל בעל עסק חייב להפנים – כל מעמד וכל פגישה זה מעמד שיווקי.

כי שיווק ומכירה זה קודם כל התכווננות – הבנה שיש שם אנשים בחוץ שזקוקים לעזרה שלי.

ואז ללמוד לזהות אותם.

בדיוק כמו שמזהים רכב שאוהבים או כמו שנשים בהריון ישר רואות את כל הנשים בהריון.

כשאנחנו מכוונים לזהות טיפוס מסוים (קהל היעד שלנו), הוא פתאום צץ בכל מקום.

לפני מספר ימים פגשתי בעלת עסק בתחום השיווק הדיגיטלי.

היא סיפרה לי שהופיעה מול הורי הילדים והילדים בבית הספר של ילדיה.

מבחינתה זה היה בוקר מבוזבז.

למה? כי היא החליטה "שאין מה לבנות על האירוע מבחינה שיווקית".

וזו בעיה!למה? כי זה אומר שהיא לא שידרה בהרצאה הקצרה שלה שהיא בעלת עסק משגשג בתחום השיווק הדיגיטלי.

היא גם לא הציעה שום דבר.

ועם אנרגיה כזו – לא מוכרים כלום!עכשיו ברור לכל אחד שבקהל היו בוודאות לפחות אדם אחד או שניים שיכולים להיות לקוחות שלה.

כלומר, אם היא משקיעה, יש סיכוי שיפנו אליה או יפנו אליה חברים.

אז איך עושים את זה?איך דואגים להיות במוד של שיווק?

👈 יוצאים מהבית עם כוונה לשווק ולמכור

👈 לבושים באופן שמאפשר שיווק ומכירה.

וזה נכון גם אם אני יוצא לרוץ או לשבת עם ספר בים

👈 מחזיקים תמיד כרטיס ביקור בשלוף (אפשר גם דיגיטלי)

👈 יוצרים משפט חיבור מושחז ביותר – 5 שניות שאומרות מה אתם עושים (מעבר לזה לא יקשיבו).

לדוגמה אני: "פיתוח עסקי ומנהיגות אישית, מציע מעטפת מלאה לבעלי עסקים במועדון הסמוראים" – זהו, 5 שניות

👈 נשארים עם אוזן קשובה – מי צריך את העזרה שלי (ואולי הוא בעצמו עוד לא יודע)

👈 מכינים ארסנל של שאלות מחץ שעוזרות לצד השני להבין את המצב שלו ואת הפיתרון שאתם מציעיםאז תהיו סמוראים ⚔️

כל הזמן.

אל תחכו לאירוע, ראיון אתכם או מישהו שבא ושואל מה אתם עושים.

צרו את ההזדמנויות.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות