לך תחגוג!

-

לך תחגוג!כל בעל עסק מכיר בעל עסק אחר באותו תחום שמצליח יותר.

עכשיו השאלה היא באיזה מיינדסט אני נמצא ועם איזו גישה אני פועל.

באחד המפגשים עם מתאמן מסלול פרימיום שהחל את המסלול כמה שבועות קודם, הוא שיתף שהוא כבר רואה תוצאות מעולות – נכנסים יותר לידים, הוא מצליח למכור יותר ובמחירים גבוהים יותר מאשר לפני שהתחלנו.

אז שאלתי אותו – נו איך אתה חוגג?חיכיתי לשמוע שיצא למסעדה והזמין את המנה הכי יקרה או הזמין סופ"ש בצימר.

ומה הוא אומר לי?

"כן אבל אני רואה את <שם בעלת עסק באותו תחום> והיא מוכרת הרבה יותר.

וזה מבאס אותי" האמת, הייתי קצת בשוק.

תבינו, אני לגמרי סבבה עם תחרות ואני לגמרי מאמין בלשים לנו מטרה גבוהה לשאוף אליה.

אבל אם אני מתבאס מההצלחה של מתחרה, מקנא, עסוק בזה באובססיביות – אז זו האנרגיה שאני אגיע איתה לעסק שלי, אל הלקוחות ואל מעמד המכירה הבא שלי.

וביננו – ככה גם זה ייראה.

אם לעומת זאת אני מגיע עם אנרגיה של בוא נלמד, בוא נראה איך משפרים,

אם אני בוחן בסקרנות את ההצלחות של אנשים מצליחים, מסיק מסקנות ומשפר, יוצא לספורט, מעלה את רמת האנרגיה שלי – זו האנרגיה שאני אביא למעמד המכירה הבא 💪👏ואז אני במגמת שיפור, אני מפנה את הזרקורים למקומות הטובים וההצלחות – ואת זה לקוחות שלנו אוהבים.

רואים את זה בעיקר בספורט.

אין קבוצה או שחקן שיש להם שאיפות, שלא לומדים לעומק את הספורטאים המובילים בענף.

והם לא עסוקים בקינאה.

רק בלימוד ושיפור.

תבינו, אנשים קונים מאיתנו אנרגיה.

לא רק שירותים.

והם רוצים לראות שאנחנו בעצמנו מאמינים שיש לנו פיתרון להציע.

שיש לנו את מה שצריך כדי לעמוד במילה שלנו.

ואז הם קונים מאיתנו בביטחון.

אז שימו לב – איך אתם מגיבים אל בעלי מקצוע דומים לכם ושפרו את המיינדסט שלכם.

או בקיצור – תהיו סמוראים⚔ואת הלקוח שלי שלחתי לחגוג 💥🍷

עוד באותו הערב 💪👏

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות