לפעמים עדיף לעסק שלא למכור

-

לפעמים עדיף לעסק שלא למכורמה הבעיה הכי גדולה של עסקים מדשדשים?שהם מוכרים.

כן כן, קראתם נכון.

הבעיה הכי גדולה של עסקים שלא מתרוממים היא שיש להם מכירות.

למה?תראו,אם הם לא היו מוכרים כלום, ברור שכבר היו עושים פעולות דרסטיות, נכון? הם היו משחיזים את תסריט השיחה (בהנחה שיש להם)לוקחים ייעוץ עסקימשחיזים את השירותים שלהם בקיצור, הם היו מתאבדים על העסק.

עושים כל מה שאפשר כדי לשפר.

אבל נדיר שעסקים לא מוכרים בכלל.

אני מכיר מעט מאד עסקים כאלו.

לרוב המוחלט של העסקים יש מכירות.

מדי פעם, אחת ל.

.

.

בלי סיסטמה.

בלי תחזית.

בלי וודאות.

אבל מה קורה כל פעם שנכנסת מכירה?חגיגות וצלצוליםכאילו מינימום סגרו את המחזור השנתי.

ואז בעל העסק מספר לעצמו:"הנה זה קורה""הנה מגיע השינוי""רק צריך לתת עוד פוש" ומה הוא עושה?ממשיך את אותה העשייה שהביאה לו עד עכשיו תוצאות עלובות.

מקסימום, מוציא עוד איזה פוסט.

והתוצאה?העסק ממשיך לדשדש.

לעומת זאת, מה עושה בעל עסק סמוראי?קודם כל לוקח החלטה – להפסיק לדשדש.

להפסיק את העשייה שלא מביאה תוצאות.

למצוא דרך פעולה חדשה.

אני יכול לצטט את איינשטיין על לעשות את אותה הפעולה ולצפות לתוצאה אחרת.

אבל עסקים מדשדשים לא צריכים ציטוטים.

הם צריכים שינוי.

הם צריכים פעולה.

אבל מה מונע מהם מלעשות את הפעולה?כי ביננו, הם יודעים טוב מאד שהעסק שלהם מדשדש.

הם יודעים שכל הצלחה או מכירה הן נקודתיות בלבד.

ברור להם שהעסק צריך שינוי דרמטי.

וגם ברור להם שזה אפשרי.

ברוב המוחלט של בעלי העסקים, הקושי הוא מנטלי.

פחדים.

ספקות.

"מי אני שיקנו ממני בכלל.

.

.

?" ביטחון עצמי, תחושת מסוגלות, וכמה אני ראוי,הם מרכיבים קריטיים להצלחה.

בלעדיהם אי אפשר להתמודד עם מקרים של אי הצלחה.

וכולנו יודעים שיש הרבה מאד כאלו בדרך.

לא רק בעסקים.

לכולנו יש תחושת מסוגלות וביטחון בתחום מסוים.

יכול להיות התחום המקצועי.

אולי במשפחה.

אולי בספורט כלשהו.

כדי להפיק את המקסימום בעסק (ובכל תחום), אתם רוצים להתחבר להצלחות שיש לכם בתחומים אחרים.

ולצרוב את המשאבים ואת חווית ההצלחה.

כי גם בתחומים בהם אתם מוצלחים, היו לכם אתגרים.

סביר שיש לכם אתגרים גם היום.

כל ההבדל הוא שאתם מספרים לעצמכם סיפור אחר.

היצירתיות, היסודיות, הכריזמה.

התשוקה להצליח.

המוכנות להילחם.

ללכת עד הסוף.

כל התכונות והמשאבים המנטליים שעזרו לכם בתחום אחד,הם המשאבים שיש לכם גם בתחום העסקי.

תהיו סמוראים – העסק שלכם זקוק לכם כדי להפסיק לדשדש.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות