עקרון שיווקי שיגדיל את כמות הלידים הרלוונטיים

עקרון שיווקי שיגדיל את כמות הלידים הרלוונטייםככל שתעשו שיווק יותר פשוט, ברור ומדויק, אתם תראו תוצאות יותר טובות.

בעלי עסקים נוהגים לדבר בסיסמאות ומילים גבוהות.

לפאר את התוצאות שהם יודעים לייצר ואת עצמם.

אבל שוכחים להגיד באופן ברור ומתוך העיניים של הלקוח – מי הם ומה הם עושים.

כדי שללקוח הפוטנציאלי שצופה או קורא אתכם יהיה ממש ברור – מה התוצאה שאתם מציעים ואיך אתם עושים זאת.

למה זה חשוב? כי אחרת, תקבלו פניות לא רלוונטיות, וזה ממש מתיש לענות או לפנות אל ליד שהשאיר פרטים רק בשביל לגלות שהוא מחפש משהו אחר.

איזה בזבוז של זמן, נכון?לדוגמה, אם אתם אומרים שאתם עוזרים ללקוחות לשמור על גיזרה מחוטבת ובריאה.

האם ברור מה ואיך אתם עושים זאת? ברור שלא.

יכול להיות שאתם מאמני ספורט, יכול להיות שאתם תזונאים, יכול להיות שאתם בכלל עוסקים בפן הרגשי ואתם מטפלי CBT או NLP שעוזרים ללקוחות להיפטר מדפוסי אכילה לא מוצלחים.

דוגמה נוספת? אם התוצאה שאתם מציעים היא הגדלת הרווחיות של העסק.

גם לתוצאה הזו יש הרבה דרכים להגיע אליה.

יתכן שאתם יועצים עסקיים שמשפרים שיווק ומכירות, יועצים פיננסיים שמשפרים תזרים, אולי קמפיינרים שעוזרים להשיג לידים, בוני אתרים שמשפרים נראות והמרות, מטמיעי מערכות CRM לניהול תהליכי מכירה וקשר עם לקוחות – כל השירותים האלו יכולים פוטנציאלית לשפר לעסקים את ההכנסות והריווחיות.

ואתם רוצים שכאשר מישהו משאיר לכם פרטים, הוא יודע איזה סוג שירותים אתם הולכים להציע לו וברור לשניכם שהם רלוונטיים לו, עוד לפני השיחה.

ולכן, הטיפ שלי אליכם – תהיו ברורים במסרים שלכם.

צריך להיות מאד ברור לקהל שלכם מה התוצאה והדרך שאתם מציעים, כדי שהם ישקלו אם נכונה להם הדרך לפני שהם מבזבזים לכם ולהם זמן על שיחה מיותרת.

בדוגמה הראשונה: אני עוזר לאנשים עסוקים לרדת במשקל ולהגיע לגזרה מחוטבת דרך אימוני כושר אישיים וחבילה דיגיטלית תומכת.

בדוגמה השנייה: אני עוזר לבעלי עסקים לגדול משמעותית בהכנסות העסק דרך תוכנית ליווי עסקי קצרה ובטוחה.

ככה זה הרבה יותר ברור ויוצר לידים יותר רלוונטיים.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות