קיבלתם פידבק שלילי מלקוח? באסה! עכשיו בואו נתמודד

קיבלתם פידבק שלילי מלקוח? באסה! עכשיו בואו נתמודדקיבלתם פידבק שלילי על השירות שלכם?הפסיקו את העבודה אתכם?מה עושים? מה לא(!) עושים?הכל בסרטון הקצרסרטונים שבעלי עסקים אהבו:מהי התחרות האמיתית שלכם במדיה החברתית? איך "לא נעים" הורג לכם את העסק? איך בונים שיתופי פעולה מנצחים? ניהול זמן – להספיק יותר בפחות זמן רוצים לבנות שירותים ושיווק שיצמצמו את הפידבק השלילי?תצטרפו אלי אל מועדון הסמוראים – המעטפת המלאה והמושחזת ביותר לבעלי עסקים.

בהתחייבות.

שלכם,עופר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות