קייס סטאדי – איך הכפלתי עסק פי 15

-

קייס סטאדי – איך הכפלתי עסק פי 15אני רוצה לשתף אותך בעוד סיפור הצלחה של סמוראי בעסקים – איך מועדון הסמוראים הכפיל את ההכנסות של בעלת עסק פי 15.

זה הזמן להכיר לך את שירטל עמנו, בעלת סוכנות סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל, ולשתף אותך שהיא אמא צעירה לשי-לי ובזוגיות עם ג'ניה והם חזרו לפני כמה ימים מחופשה זוגית.

למה זה חשוב? כי היא בנתה את העסק שלה ככה שהיא תוכל לצאת לחופשה ועדיין לשמור על ההכנסות היציבות שהיא יצרה.

אבל אנחנו מקדימים את המאוחר.

.

.

.

כששירטל הצטרפה למועדון הסמוראים, ההכנסות שלה היו כמה אלפים בודדים בחודש.

בהחלט לא הכנסה שיכולה לקיים בית עם תינוק.

השירות היחיד שהיא מכרה היה דיי קטן וקצר טווח, לצד שעות עבודה מועטות בעקבות לילות חסרי שנה עם תינוק חדש בבית.

אבל שירטל באה לעבוד וקפצה ישר למים העמוקים.

למרות שהיא גרה בקרית שמונה, היא לא ויתרה ועלתה לכל הזומים של המפגשים של המועדון ולפעמים אף הפתיעה והגיעה פיסית.

הנה התהליך שעברנו:1.

הגדרנו את האסטרטגיה של סחוגל – מי הקהל שהכי נכון לעבוד איתו? מה הצרכים שלו? ואיזה שירותים נכון להציע לו כדי להביא אותו ליעדים שלו?התהליך הקריטי הזה, שבעלי עסקים רבים מפספסים כי הם רוצים לפנות לכולם, יצר מיקוד חד כמו חרב סמוראית.

חקרנו את הצרכים של הקהל ובנינו שירותים גדולים יותר ויקרים יותר שעזרו ללקוחות שלה להשיג את התוצאות הדרושות להם.

2.

הגדרנו אפיקי שיווק נוספים מעבר לפייסבוק בו העסק כבר פעל.

לדוגמה, הבנו שנטוורקינג מתאים לאופי של שירטל – פלפל ואנרגיה גבוהה.

לא פחות חשוב, בנטוורקינג נמצאים הרבה בעלי עסקים שזקוקים בדיוק לשירותי כתיבה וניהול תוכן.

אחד העקרונות שהכי חשוב להבין על נטוורקינג זה שנטוורקינג זו הוויה.

זו לא ההצגה העצמית שעושה את העבודה העיקרית.

כמובן שההצגה העצמית חשובה, אבל איך בעל העסק מתנהל לאורך כל האירוע ואיך הוא פועל בתוך ארגון הנטוורקינג, הם קריטיים להצלחה של הערוץ השיווקי החזק הזה.

בזכות הטמעה של ההבנה ודרך הפעילות בנטוורקינג, שירטל הפכה לחברת יהלום ב-4 חודשים3.

בעל עסק לא יכול לעבוד לבד לאורך זמן.

תקרות הזכוכית נמוכות מאד.

אם תקרות הזכוכית מספיקות ליעדים של בעל העסק, בכיף, שיעבוד לבד.

אלא שאנחנו שמנו יעדים הרבה יותר אגרסיביים, ואי אפשר להגיע אליהם ללא עזרה.

לכן בחנו את הפעולות השונות בעסק וכתוצאה, היא גייסה עובדת שתוריד מהמעמסה ותפנה אותה לדבר החשוב ביותר עבור בעל העסק – שיווק ומכירות.

נכון לכתיבת שורות אלו, סחוגל מעסיקה 3 עובדות4.

הטמענו את מודל המכירות הסמוראי – 5 השלבים לניהול שיחת מכירה, עשינו סימולציות עם סגנונות שונים של לקוחות, מה ששיפר משמעותית את ההמרות וההכנסות עלו דרמתית.

5.

לא ויתרנו על איכות החיים.

התפיסה שלי היא שהעסק הוא רק חלק אחד בפאזל שנקרא החיים שלנו.

ואם איזשהו חלק אחר כמו ההורות או הזוגיות נפגעים, אז שום צמיחה בעסק לא שווה את זה.

לכן דאגנו לפעילות מחוץ לעסק – זמן שבו לא עובדים אלא עסוקים בחיים הפרטיים.

שיפור ניהול הזמן אפשר לקחת יותר לקוחות, להכניס יותר כסף ולעבוד פחות שעותמה התוצאה? העסק הכפיל את ההכנסות פי 15, מעסיק 3 עובדות, וגם נשאר הרבה יותר זמן פנוי.

היא רוקדת באופן קבוע ובזמן שורות אלו מתכננת את הטיול הבא שלה ב.

.

.

קובה, וזה אחרי חופשה זוגית בסיני.

בתמונה – שירטל מעבירה הרצאה על כתיבת תוכן במועדון הסמוראים.

עסק לא בונים לבד.

שלך,עופרנ.

ב.

אם חשוב לך להכפיל את הכנסות העסק, כל מה שצריך זה להיכנס לעמוד של מועדון הסמוראים, לקרוא על התהליך המטורף שאני מציע לך ולשלוח לי הודעה.

אני אדאג שנדבר ממש בקרוב

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות