קשה במכירות? מקבלים "יקר לי" כל הזמן? לא חוזרים אליכם? אולי הבעיה בכלל ב… שיווק?

קשה במכירות? מקבלים "יקר לי" כל הזמן? לא חוזרים אליכם? אולי הבעיה בכלל ב.

.

.

שיווק?כשקשה במכירות, הנטייה הטבעית היא לחפש מה לא עובד במכירות.

אבל אם השיחות באופן גורף ממש קרות, שואלים אתכם שאלות טכניות עליכם ועל השירותים שלכם, לא ממש מכירים אתכם ואתם נלחמים כדי להשחיל מילה או שאלה, אז אולי הבעיה בכלל לא במכירות?דמיינו חרב (סמוראית, כן?).

ונניח שהחרב הזו היא העסק שלכם.

אז חוד החרב – זה המכירות שלכם.

האם החוד הזה שווה משהו בלי כל החרב? ברור שלא.

כדי שהמכירה תהיה קלה ונינוחה, כדי שהלקוחות יגיעו לשיחת המכירה מבושלים, הם צריכים לעבור מסע משמעותי עוד לפני שיחת המכירה.

איך עושים את זה? הכל בסרטוןרוצים עוד תכנים מושחזים שעוזרים לעסקים להגדיל הכנסות:המוקש הגדול של העסקים שגורם לעליות וירידותאיך מגדילים הכנסות ב-50% בלי לעשות שום פעולה דרמטית?מיתוסים בעסקים – איך באמת בונים עסק של 100K בחודש?

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות