איך למכור ללקוחות קיימים

איך למכור ללקוחות קיימיםרוב בעלי העסקים משקיעים את עיקר המאמצים שלהם בלהשיג לקוחות חדשים.

לקוחות טריים.

שירכשו מהם שירותים שלקוחות חדשים רוכשים.

ושוכחים שיש להם כבר לקוחות בעלי פוטנציאל גדילה משמעותי עבור ההכנסות של העסק – לקוחות קיימיםלמה? הנה כמה סיבות:הרבה יותר קל למכור ללקוח מרוצה מאשר לליד חדש, ולא משנה כמה הליד הגיע חם.

לקוח שכבר קיבל שירות, נוכח על בשרו כמה אתם מקצועיים, זה לקוח שישקול לרכוש שירות נוסף.

סטטיסטית, עולה פי 6 בממוצע לרכוש לקוח חדש מאשר למכור ללקוח קיים.

הרבה יותר קל למכור שירות פרימיום ללקוח קיים מאשר ללקוח חדש.

כדי למכור שירות פרימיום גדול ויקר ללקוח חדש אתם צריכים לעבור איתו תהליך מכירה מקצועי עם כמה וכמה שלבים.

עם לקוחות קיימים, יש סיכוי סביר שהם בעצמם יבואו ויבקשו לרכוש את שירות הפרימיום שלכם.

כי כבר בניתם איתם מערכת יחסים ויש ביניכם אמון.

הם כבר מבינים שהם יכולים להגיע לתוצאות רצויות בעזרתם.

יש לכם לקוחות שמעריכים אתכם? זה הזמן להתמקד בהם ולהציע להם שירותי המשך.

שירותים שיקחו אותם לשלב הבא שלהם.

איך עושים זאת?הנה 4 הצעדים:זהו את הצרכים של הלקוחות שלכם.

שימו לב, יש מצב שהם כבר לא בדיוק קהל היעד שלכם.

הם כבר רכשו שירות שלכם ועשו שינוי כזה או אחר.

מה הצרכים שלהם אחרי שהם צרכו את אחד השירותים שלכם?צרו שירותים שעונים על הצרכים האלו.

דאגו לבנות שירותי פרימיום גדולים, שמציעים תוצאות גדולות ללקוחות שממשיכים אתכם.

אני מאתגר אתכם – תבנו שירות שהוא לפחות פי 5 יותר יקר מהשירות שאתם מוכרים ללקוחות חדשים.

הכנתי לכם סרטון על שירותי פרימיום.

הלינק למטהצרו משפך שיווקי דרכו את מעדכנים את הלקוחות שלכם שיש לכם שירותי המשך.

דאגו לשמור עם הלקוחות שלכם על קשר דרך קהילה, קבוצה או דיוור כדי להיות שם כשהם צריכים אתכם שוב.

שימו יעד.

כמה שירותי המשך אתם מוכרים בחודש.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות