6 תנאים – תו תקן לשיווק ממומן

6 תנאים – תו תקן לשיווק ממומןשיווק ממומן מביא לכם עוד עיניים על העסק.

לא סתם עיניים – עיניים של לקוחות פוטנציאליים.

אנשים שבסבירות גבוהה זקוקים לשירות שלכם.

בנוסף, הרשתות החברתיות מורידות כל הזמן את אחוזי החשיפה של התכנים האורגניים שלכם.

כדי שתעשו שיווק ממומן, כך שלשיווק האורגני שלכם יש תקרת זכוכית.

פייסבוק מציעה סדר גודל של 6-7% חשיפה ואינסטגרם חושפת עד 30% מהקהל שלכם, וסביר להניח שזה עוד ירד.

כך ששיווק ממומן זה בהחלט הדרך להגדיל חשיפה והכנסות.

אבל, האם בכל שלב של העסק כדאי או נכון לעשות שיווק ממומן? התשובה היא לא.

גם אם תעשו שיווק ממומן הכי מושחז, אם העסק לא מוכן או לא בשל, סביר שההשקעה לא תחזיר את עצמה ואתם גם עלולים לפגוע במותג ובחוסן המנטלי שלכם.

הנה 6 תנאים שכדאי לכם לשקול לפני שאתם שופכים את הכסף שלכם על שיווק ממומן:1.

תנאי ראשון: יש לכם מוצר שבאמת מביא תוצאות טובות ללקוחות שלכם והוא מקבל חוות דעת חזקות.

למה? כי זה משפיע על היכולת שלכם למכור בביטחון ולהציע ללקוחות שבקושי מכירים אתכם לשוחח עם ממליצים ולקבל חוות דעת מעולות, שיחזקו את הביטחון שלהם בבחירה בכם.

אם אתם עדיין לא ממש בטוחים באיכות השירותים שלכם ובתוצאות שהן מביאות, אני ממליץ לכם להשקיע בבניית שירותים חזקים, כאלו שיוצרים תוצאות רצויות ללקוחות, למכור אותם אורגנית ולהשיג ביטחון וממליצים.

מוזמנים לראות את הסרטון שהכנתי לכם על שירותי פרימיום חזקים.

תנאי שני: יש לכם אחוזי המרה טובים עם לידים אורגניים.

למה? כי לידים בשיווק ממומן עולים כסף.

ואתם לא רוצים לבזבז כסף על הרבה מדי לידים שלא הופכים ללקוחות כי אתם עוד לא יודעים למכור.

כמובן שעלות הלידים וההגדרה של אחוזי המרה טובים זה כבר תלוי תחום, קהל ושירות.

אם אתם לא יודעים מה אחוזי ההמרה שלכם, זה סימן מצוין שאתם לא בשלים עדיין לשיווק ממומן.

הכנתי לכם סרטון על איך סמוראי מוכר.

מוזמנים לצפות.

תנאי שלישי: יש לכם הגדרה ברורה של קהל היעד שלכם.

למה? ככל שההגדרה שלכם תהיה מושחזת יותר, כך תחסכו הרבה כסף על חשיפה לקהלים לא רלוונטיים שלא מתאימים לשירותים שלכם, ותחסכו זמן על שיחות מכירה מיותרות.

הכנתי לכם סרטון מושחז מאד על בחירת קהל היעד, מוזמנים לצפות.

תנאי רביעי: אתם מוכנים למתיחה של העסק.

יש לכם את ה-capacity כדי לטפל בלידים שהולכים להיכנס מהקמפיין הממומן, ויש לכם את האפשרות לתת שירות לעוד לקוחות חדשים.

כי אם לא, הרבה לידים יפלו בין הכיסאות ולא יקבלו מענה מושחז, בזמן סביר.

או שלקוחות לא יקבלו את השירות המעולה שאתם יודעים לתת, כי לא יהיה לכם את הפנאי.

קודם כל, זו פגיעה כלכלית, כי אם לא טיפלתם טוב בליד, לא תצליחו למכור וסתם זרקתם כסף על שיווק ממומן לא אפקטיבי.

מעבר לזה, יש כאן סכנת פגיעה במותג שלכם – כי לידים ולקוחות שלא יקבלו מענה בזמן או שירות טוב, לעולם לא יחזרו ובטח לא יספרו עליכם דברים טובים.

תנאי חמישי: יש לכם נוכחות דיגיטלית חזקה.

כלומר, אתם נוכחים בפלטפורמות השונות בהן נמצא קהל היעד שלכם.

למה? כי הלקוחות לא פראיירים.

הלקוחות שלכם יודעים שבכמה אלפי שקלים אפשר לבנות אתר או עמוד נחיתה מושחזים מאד.

כך שהעובדה שיש לכם אתר מושקע, לא אומרת שאתם מקצועיים או מנוסים.

הם מחפשים אתכם בפלטפורמות השונות כדי להכיר אתכם באמת – את חוות הדעת עליכם, את הדרך שעשיתם ומי אתם תהיו רגע אחרי שהם ישלמו לכם.

תנאי שישי: שמתחבר לתנאי החמישי – יש לכם תוכן איכותי – סרטונים, מאמרים, ראיונות, כל דבר שלקוחות פוטנציאליים יכולים לצרוך ולהכיר אתכם ואת העשייה שלכם, לפני שהם יוצרים קשר.

כל כך הרבה פעמים לידים סיפרו לי על המנזר לקרטה ביפן שחייתי בו, על מועדון הסמוראים או על חוות דעת שהם ראו.

כל זאת לפני ששוחחנו אפילו פעם אחת.

איך זה קרה? הם היו יסודיים וחיפשו עלי.

דרך אגב, אלו הלקוחות הכי טובים ורציניים.

לסיכום, שיווק ממומן הוא כמו תו תקן שמצביע על בשלות של העסק ושל בעלי העסק.

אני ממש ממליץ שתבחנו את העסק שלכם מול תו התקן הזה לפני שאתם עושים שיווק ממומן, כדי שהתמורה לכסף שלכם תהיה גבוהה וכדי שהמותג שלכם ימשיך לצמוח.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אשליית ההתפתחות האישית - 2 פעולות שבלעדיהן אין התפתחות, רק אשליות | השראה
3 צעדי חובה לשיפור השיווק - איך הופכים שיווק מעיק ליעיל
הפכתי פרזיט וזה הגדיל לי את ההכנסות ואת הזמן הפנוי
מה החופשה שלכם אומרת על העסק והחיים שלכם? מה אפשר ללמוד מהשינויים שאתם עושים כשאתם יוצאים לחופשה? לייב עוצמתי בקהילת הסמוראים
הבדל קריטי בין אנשים שעושים כסף לבין אנשים שעושים הרבה מאד כסף - להבין ולהטמיע מהרגע הראשון
משפט שאנשי מכירות לא אומרים ומפספסים עסקאות ו-6 עקרונות זהב למכירות