8 פעולות לתקופת החגים שיזניקו לכם את העסקהחגים בפתח? הרבה ארוחות? מתכננים לקחת הפוגה מהעסק?הסרטון הזה נועד לשנות לכם את התפיסה על החגים ולעזור לכם להפוך את החגים למקפצה עסקית.
היציאה מהשגרה מאפשרת זום אאוט חשוב ביותר לעסק וזו הזדמנות מעולה להתפנות לעשייה אסטרטגית בעסק שתאפשר קפיצת מדרגה.
הנה 8 פעולות שאני ממליץ לעשות, לאורך השנה ובטח בזמן חגים:קביעת יעדים – היכן אתם רוצים שהעסק יהיה בעוד שנה? כמה הכנסות? איזה לקוחות? איך נראה היום יום שלכם? חזון עסקי.
וזו לא קלישאה.
זו המציאות שבשבילה אתם קמים כל בוקר ועובדים.
כל פעולה שאתם עושים בעסק נועדה כדי לייצר לכם את המציאות הזו.
והחגים זו הזדמנות מצוינת לצאת מהשוטף ששוטף, להרים את העיניים לאופק ולתכנן.
קביעת אסטרטגיה עסקית – עכשיו שיש לכם יעדים, זה הזמן לבנות אסטרטגיה שתביא אתכם ליעד.
כאן אתם רוצים לוודא שאתם מאד ברורים לעצמכם ויש לכם תשובות מדויקות לשאלות – מי קהל היעד שלכם? לאיזה שירותים הוא זקוק מכם? והיכן הכי נכון לשווק ולהציע תוכן?זיהוי צווארי בקבוק – איפה הבעיות של העסק? האם השיווק שלכם מביא לכם מספיק לידים? האם אתם מוכרים ביחס המרה מספיק גבוה שמאפשר את ההכנסות שאתם רוצים? זיהוי צווארי בקבוק מאפשר הפניית אנרגיה ומיקוד על מה שיקדם את העסק.
למעשה, השאלות האלו בודקות – האם אתם מקיימים את המודל העסקי שקבעתם לעסק?שמירה על קשר – נכון שגם הלקוחות וגם שיתופי הפעולה שלכם יצאו לחגים.
אבל יש הבדל בין לקחת חופש לבין להעלם.
דאגו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ועם שיתופי הפעולה.
כמובן לפני החגים וגם במהלך.
אתם לא רוצים שהם יחשבו ששכחתם אותם.
לשווק ולמכור – אחת הטעויות של בעלי עסקים היא שהם יוצאים לחופשה ולוקחים איתם גם את העסק.
עסק רציני לא יוצא לחופש.
גם בזמן החגים דאגו שהעסק יבצע פעולות שיווקיות, דרך תכנים מתוזמנים, קמפיינים ממומנים או אנשים שעובדים בעסק שלכם ויוצרים פעולות שיווקיות.
וכנ"ל גם במכירות.
עסק רציני מוכר גם כשבעל העסק בחופשה.
ניתוח זמן – ביום יום אתם עסוקים ולא פנויים להבין כמה זמן מתבזבז על איזה פעולות.
קחו את היומן שלכם ובחנו – על מה אתם מוציאים זמן? איזה פעולות שואבות לכם זמן יקר? האם יש פעולה שאפשר להאציל אותה על מישהו אחר כך שאתם תהיו פנויים יותר?תוכנית שיווקית ותוכנית פעולה – עכשיו שיש לכם יעדים ברורים ומודל עסקי, צרו תוכנית פעולה ותוכנית שיווקית שנועדו להביא לכם את כמות הלידים שאתם צריכים לפי המודל העסקי.
זה כולל תכנים שיווקיים לכל הפלטפורמות בהם משוקים וסיסטמה שתאפשר לכם לעמוד בתוכנית.
נצלו היטב את החגים – החגים יעברו מהר מאד.
נצלו אותם לבלות עם האהובים עליכם, להשלים זמן ספרים, לטייל, ללמוד דברים חדשים ולהכניס הרבה חמצן לנשמה.
לסיכום – החגים זה זמן מצוין לעשות קפיצת מדרגה עסקית.
נצלו את הזמן לעמוד מוכנים על הקווים לרגע שיגיע סוף החגים, עם התכנים, הדרך, היעדים וכמובן האנרגיה, ואל תשכחו להנות.
סרטונים קשורים שבעלי עסקים אהבו:איך בונים אסטרטגיה לעסק? איך בוחרים קהל יעד הכי מושחז? איך בונים מודל עסקי? רוצים להקפיץ את העסק איתי? ליצור וודאות גדולה ולהצטרף לליווי עם קבלות?תשלחו לי הודעה ואני אדאג שנשוחח.
חגים שמחים.
עסק לא בונים לבד.
שלכם,עופר