איך מבריחים לקוחות? לא עומדים במילה שלכם.
מתכון מצוין להרוס את העסקרכשתם פעם משהו באינטרנט ולא קיבלתם את מה שהזמנתם? הבטיחו לכם שירות ואחרי התשלום קיבלתם הרבה פחות? אני בטוח שזה קרה גם לכם – רכשתם משהו ברשת או שירות כלשהו, ואחרי הרכישה קיבלתם פחות ממה שאמרו לכם.
דוגמה מצוינת היא תחפושת פורים שהזמנתי ברשת מאתר מוכר.
לפי תמונות ההמחשה, נראה היה שזו תחפושת מלאה של אריה, מכף רגע עד ראש.
אבל בפועל, קיבלתי רק את החלק העליון.
מה התוצאה? עוגמת נפש.
עסקים רבים נופלים למקום הזה – הבטחות גדולות.
גדולות מדי.
הסיבה מובנת – רצון למשוך לקוחות, להתבלט מעל התחרות, להצליח להגיע אל קהל היעד למרות הרעש השיווקי הגדול במדיה החברתית ובכלל.
מוזמנים לצפות בסרטון או להמשיך לקרוא אחרי חלון הסרטון.
ואם רוצים לבנות שירותים שיעשו וואו אצל הלקוחות שלכם, לבנות שיווק שמביא לקוחות משלמים ויכולת מכירה גבוהה, מוזמנים לכתוב לי.
פגישת ייעוץ ללא עלות – עלי.
עופר מכמל, מאמן למצוינות עסקיםממשיכים: ההבטחה הגדולה ללא כיסוי היא סכנה מאד גדולה.
לשם שלכם ולשם של המותג שלכם.
לוקח הרבה זמן לבנות שם ומותג וההשקעה גדולה.
ומשתלמת.
אבל להרוס את השם? זה כבר קורה ממש מהר.
כאשר לקוח מצפה לשירות או מוצר מסוים, או חוויה נלווית לשירות שהוא רכש והוא לא מקבל זאת, הוא מאד מתוסכל.
יותר מזה, גם אם סיפקתם את התוצאה עליה הלקוח שילם, אבל הדרך, השירות, החוויה, לא היו כפי שהוא ציפה, הלקוח עלול לסיים את התהליך אתכם כשהוא לא מרוצה, למרות שקיבל את התוצאה עבורה הגיע ושילם.
אני בטוח שקרה לכם שקיבלתם שירות מסוים, אבל יצאתם בתחושה של "לכאן אני לא חוזר יותר".
קרה לכם?בדיוק על זה אני מדבר.
בעולם המהיר של המדיה החברתית והרשתות החברתיות, אנשים ממהרים להעלות תוכן שלילי.
זה סוג של פורקן והוצאת קיטור.
ואתם לא רוצים לתת להם סיבות להוציא עליכם תוכן לא מפרגן.
מה אני מציע לכם?תמיד תעמדו במילה שלכם.
אל תבטיחו משהו שאתם לא הולכים לספק.
לא בתוצאה, לא בשירות, לא בזמינות ולא בחוויה.
המילה והערכים שלכם היא חלק בלתי נפרד מהמותג שלכם.
ואם אתם שואלים, אז איך נתבלט? איך נשווק?התשובה היא – אותנטיות, מקצועיות ועקביות.
תבטיחו את מה שאתם באמת מספקים.
תנו ערך משמעותי, תהיו עקביים, יצירתיים, תפעלו בערוצים המדויקים לקהל שלכם וכמובן – דאגו לחוויה איכותית ללקוחות שלכם וערך גבוה ממה שהם שילמו.
לאורך זמן, זה השיווק הכי יעיל.
רוצים לשמוע עוד? הנה עוד סרטונים שעזרו לבעלי עסקים:העסק מראה עליות וירידות בהכנסות? אין צפי? יש מצב שעליתם על המוקש של העסקים איך מגדילים צפיות ביוטיוב במאות אחוזים?איך פעולות מטורפות מקפיצות לכם את העסק (והחיים)?